مدیریت پیج اینستاگرام شما به سبک حرفه ای ها

تضمین کلیه خدمات از شروع تا پایان کار بهمراه گارانتی عودت ۱۰۰%وجه در صورت عدم رضایت کارفرما در هر مقطع قرارداد -پاسخگویی شبانه روزی ومشاوره آنلاین

اهمیت مدیریت پیج ها

مدیریت پیج کار هر فرد معمولی وبی تجربه ای نیست!

در حال حاضر یکی از کاربردی ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان اینستاگرام است. این برنامه پرطرفدار با حضور قدرتمند و پتانسیلی که دارد باعث پدید آمدن مشاغل و کسب و کارهای بیشتری شده و رشد و پیشرفت را در کمترین زمان به کسب و کارهای مختلف هدیه کرده است. مدیریت اینستاگرام یکی از این مشاغل می باشد که باعث رونق کسب و کارها در زمینه بازاریابی، فروش و برندینگ محصولات و خدمات شرکت‌ها شده است.

مدیریت و ادمینی اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. اگر به درستی مدیریت صفحه‌ اینستاگرام را انجام دهید، پس از مدت کوتاهی فروش شما چندین برابر خواهد شد و می توانید به راحتی هزینه‌های صرف شده را در مدت کوتاهی به دست آورید. به همین دلیل هم توصیه می شود تا از ادمین حرفه ای ایستاگرام برای مدیریت پیج اینستا، استفاده کنید.

چقدر از اینستاگرام مارکتینگ اطلاعات دارید؟

آیا میدانید که با اینستاگرام میتوان فروشی چندین برابری در هرکسب و کاری بدست آورد؟

ما در اینجا چندین نمونه خدمات برای پیشرفت شما در اینستاگرام تدارک دیده ایم

رسانه‌های اجتماعی با سایر جنبه‌های بازاریابی شما تفاوتی ندارند به این معنا که می‌توان آن‌ها را اندازه‌گیری و بهبود بخشید. به همین دلیل است که  با استفاده از Instagram Insights ,وآنالیز داده ها قادر خواهید بود استراتژی اینستاگرام موثرتری ایجاد کنید .

تعداد نامحدودی از فرصت ها برای ایجاد یک برند در اینستاگرام و تبدیل شدن از یک کسب و کار کوچک یا یک استارت آپ به یک برند معروف اینستاگرامی معروف و شاید متمایزتر از آن به عنوان یک نام آشنا وجود دارد. 

ما به شما کمک می کنیم تا ردپای آنلاین شرکت خود و رقبای کلیدی خود را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ارزیابی کنید تا تشخیص دهید چگونه از دیگران بالاتر بروید.

اینستاگرام در زمینه افزایش آگاهی از برند و حمایت از محصولات، پلتفرم شماره یک رسانه اجتماعی برای شرکت ها است.

 اما برای اینکه شرکت خود را در میان ۵۰ میلیون کسب و کار اینستاگرامی متمایز کنید، به یک استراتژی بازاریابی برجسته نیاز دارید.

 با به کارگیری یک استراتژی بازاریابی برنامه ریزی شده و یک هویت برند قوی، صفحه اینستاگرام شما می تواند مطمئن باشد که نوع درستی را برای کمک به موفقیت کسب و کار شما دریافت می کند.

اگر قصد دارید کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام توسعه دهید، باید توجه خود را بر روی ایجاد فالوور از کاربرانی متمرکز کنید که با شما درگیر می شوند و به برند شما علاقه مند می شوند. 

شما باید به جای تکیه بر یک ترفند ارزان، با ساختن برند خود به روشی معتبر، تعامل اینستاگرام خود را به طور ارگانیک افزایش دهید.

 این را می توان با ایجاد یک استراتژی طولانی مدت اینستاگرام که بر تجزیه و تحلیل و داده ها متمرکز است، به دست آورد.

مراحل انجام رشد پیج اینستاگرام توسط ما:

توسعه برنامه اقدام شما

اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی روی کره زمین است. استراتژی بازاریابی اینستاگرام یک ابزار بازاریابی ضروری برای مشاغلی است که می‌خواهند بیشترین بهره را از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود ببرند.

وقتی به پروفایل شخصی مراجعه می کنیم، تعدادی از عکس های آپلود شده او را می بینیم و بیوگرافی او را می خوانیم. حالا بعد از دیدن همه این چیزها، متوجه می شویم که آیا این فرد را دنبال کنیم یا نه.

شاید شما به Bio در پروفایل های اجتماعی اهمیتی نمی دهید، اما اجازه دهید به شما بگویم که ۷۵٪ از کاربران قبل از دنبال کردن هر کسی باید Bio طرف را ببینند. این بدان معناست که اگر فالوورهای شما در پروفایل های اجتماعی افزایش نمی یابد،شاید  یکی از دلایل این امر می تواند عدم وجود بیو پروفایل شما باشد یا اینکه منحصر به فرد نباشد.

نکات مهم در ایجاد هایلایت اینستاگرام

  • هایلایت های جدید اضافه شده در سمت چپ پروفایل ظاهر می شوند.
  • با حذف استوری هایلایت شده، استوری مورد نظر در آرشیو استوری ها قابل دسترس است.
  • در ایجاد تعداد هایلایت ها محدودیتی وجود ندارد.
  • نام و کاوری که برای هایلایت انتخاب می کنید در پروفایلتان نشان داده می شود. بنابراین بهتر است نام و کاور هایلایت را متناسب با استوری های موجود در آن انتخاب نمایید.
  • از قابلیت هایلایت اینستاگرام می توان جهت دسته بندی استوری های خود استفاده نمود.
  • از قابلیت هایلایت میتوانید جهت معرفی نمونه کارها،معرفی بیشتر خودتون،معرفی خدماتتون وگذاشتن رضایت مشتریان و …استفاده نمایید.

نمی‌توان کاربردهای هشتگ را به چند موردِ ثابت و مشخص محدود کرد. هشتگ گذاری روش‌های بسیار متنوعی دارد و مفهوم هشتگ، بسته به این‌که چگونه و کجا به کار برود، تغییر می‌کند.

  •  کمک به یافته شدن
  •  کمک به موتورهای توصیه گر (مثلاً‌ اکسپلور اینستاگرام)
  •  طبقه بندی مطالب
  •  تعریف و اجرای کمپین های تبلیغاتی و برگزاری مسابقه
  •  هشتگ برند
  •  انتقال بار احساسی موضوعات
  •  مشخص  نمودن مکان جغرافیایی خاص

اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی برند شما

استراتژی بازاریابی برای رسانه های اجتماعی خلاصه ای از تمام کارهایی است که قصد دارید انجام دهید و امیدوارید در رسانه های اجتماعی به انجام برسانید. این فعالیت‌های شما را هدایت می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا موفق می‌شوید یا شکست می‌خورید. هرچه رویکرد شما خاص تر باشد، کارآمدتر خواهد بود – هر پست، پاسخ، لایک و نظر باید هدف خاصی را دنبال کند. ما به شما کمک می کنیم تا از طریق طیف وسیعی از تمرینات گروهی عملی به درک عمیق تری از این اهداف دست یابید.

اینستاگرام زمانی که به عنوان یک کسب‌وکار آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند به منبعی قوی تبدیل شود، زیرا فرصتی برای تبلیغ و تبلیغ شرکت شما به طور مستقیم از طریق ارتباط با تأثیرگذاران صنعت و درگیر کردن مشتریان فراهم می‌کند

null

پشتیبانی آتلاین

null

تولید محتوا

null

طراحی کاور

null

ساخت ریلز

null

بررسی اکانت

null

آنالیز رقبا

null

آنالیز اکانت اینستاگرام

null

ساخت تیزر تبلیغاتی

[elfsight_pricing_table id=”1″]

کتب آموزشی صوتی و ایبوک های ما

برای یادگیری هیچ وقت دیر نیست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فهرست